12. edycja konkursu #CreateAsUs. Tylko kreatywność nas uratuje! Wyszalej się twórczo

Hasło #CreateAsUs wywodzi się z DNA marki ASUS, która od lat pokazuje, w jaki sposób łączyć technologię z estetyką. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2016 r., już na starcie współpracując z wyjątkowymi ambasadorami ze świata designu, ilustracji i gier.

#CreateAsUs poprzez szereg działań chce zachęcić ludzi do odważnego wyrażania siebie i korzystania z najnowszych technologii podczas projektowania. Konkurs skierowany jest do młodych twórców – grafików, ilustratorów, rysowników. Każda edycja opiera się na wybranym motywie przewodnim i to właśnie on wyznacza „ścieżkę artystyczną”. Na każdym etapie młodzi twórcy inspirowani są przez ambasadorów #CreateAsUs, którzy zachęcają ich do odkrywania i eksperymentowania, ale także wspierani przez najnowocześniejszy sprzęt marki ASUS, który ujawnia inne oblicze technologii.

– Na szczęście spędzanie większości czasu w czterech ścianach nie ogranicza, wręcz przeciwnie. Z każdym kolejnym tygodniem coraz bardziej tęsknimy za prozaicznymi sprawami i czynnościami, które czasowo utraciliśmy. Może dzięki temu będziemy w stanie lepiej je docenić. Spojrzenie na to wszystko z nowej perspektywy zawsze daje kopa do działania. Nawet gdy zagrożenie minie, pamięć o tym czasie zostanie z nami już na zawsze i trwale odciśnie swoje piętno w tym kim jesteśmy i co robimy – mówi Rafał Szłapa, twórca ilustracji książkowych i prasowych, projektów do gier komputerowych, planszowych i karcianych oraz okładek książek. Zwycięzca 3 edycji #CreateAsUs.

Szczegóły konkursu

Na czym polega zadanie? Każdy młody artysta, który chce wziąć udział w konkursie wybiera jedną z kategorii konkursowych (może wybrać wszystkie), rzuca wodzę wyobraźni i wyraża siebie poprzez stworzenie wyjątkowego projektu naklejki w duchu idei #CreateAsUs. W tegorocznej edycji wszystkie kategorie będą podejmowały tematykę związaną z otaczająca nas nową rzeczywistością, nowymi definicjami „normalności”, oraz najbliższą przyszłością. 3 kategorie konkursowe to:

1) Freedom (czym jest i jak na społeczeństwo wpływa „nowa wolność”)
2) Multitasking (wielozadaniowość jako nowa rzeczywistość)
3) Future (co czeka społeczeństwo, oraz czy nastąpi powrót do „normalności”)

Jak co roku pieczę nad młodymi twórcami trzymać będą wyjątkowi ambasadorzy. Ich oryginalność i indywidualny styl pozwala młodym artystom wybrać własną drogę i wizję twórczą – dlatego też każdy jest odpowiedzialny za wybraną, idealną dla siebie kategorię konkursową: Paweł Jaroński (Freedom), Ilona Myszkowska – Chata Wuja Freda (Multitasking), Rafał Szłapa (Future), ponadto w tej edycji do grona #CreateAsUs dołączyła czwórka utalentowanych artystów: Małgorzata Sobczak (Future), Karol Banach (Freedom), Michał Dziekan (Multitasking) oraz Anna Łazowska (Freedom). Aby zainspirować do działania aspirujących twórców, każdy z ambasadorów przygotował własną pracę na wybrany temat.

– Uczestnicy konkursu powinni podejść do tego zadania z pełną swobodą, w końcu chodzi o kreację. Zatem nie wahajcie się spróbować czegoś nowego, rezultaty mogą wyjść ciekawe dla Was, ale także dla odbiorców. Tutaj nie ma nad nami klienta, menagera, ceo, prezesa, który mówi jak jest i jak powinno być. Można się totalnie wyszaleć twórczo – radzi ilustrator Karol Banach, jeden z ambasadorów projektu.

Swoje prace młodzi twórcy mogą wysyłać do 24 maja do godz. 23:59. Po tym terminie jury wybierze głównego zwycięzcę, a także przyzna pięć dodatkowych nagród pieniężnych i aż 15 wyróżnień. Główną nagrodę stanowi najnowocześniejszy sprzęt marki ASUS – komputer ZenBook Pro Duo UX581. Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na: www.createasus.pl

GosiaSobczak

Grafika: Gosia Sobczak (Future)

AnnaLazowska

Grafika: Ania Łazowska (Freedom)

IlonaMyszkowska #CreateAsUs

Grafika: Ilona Myszkowska (Multitasking)

Print #CreateAsUs

Grafika: Michał Dziekan (Multitasking)

Print #CreateAsUs

Grafika: Paweł Jaronski (Freedom)

Print #CreateAsUs

Grafika: Rafał Szłapa (Future)

Więcej na: www.asus.com

ZenBook-Pro-Duo_UX581 #CreateAsUs

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły: