Najnowsza współpraca marki YES z Krzysztofem Zalewskim to nie tylko zaskakujące połączenie muzyki i sztuki jubilerskiej, ale także wyrazista odpowiedź na rosnące zainteresowanie biżuterią unisex. Kolekcja YESxZALEWSKI już jest dostępna!
Marka YES od lat kojarzona jest z działaniami na rzecz kobiet, kreowaniem oryginalnych kolekcji biżuterii, a także otwartym sprzeciwem wobec stereotypów i nierówności społecznych. Tym razem jednak, po raz pierwszy w swojej historii, YES skierował swój wzrok w stronę mężczyzn.
Współpraca z Krzysztofem Zalewskim to krok w stronę ukazania męskiego świata jako harmonijnego dopełnienia kobiecego, co w biżuteryjnym świecie stanowi świeże i odważne podejście.
Krzysztof Zalewski, znany z różnych scenicznych wcieleń, w ostatnich latach odważnie kreuje swoje wizerunki, zarówno muzyczne, jak i osobiste.
W swoim najnowszym projekcie „ZGłowy” artysta rapuje o życiu i symbolicznie goli głowę, odcinając się od dawnych schematów. Propozycja YES, by stworzyć autorską kolekcję biżuterii, doskonale wpisała się w jego artystyczne poszukiwania.
Artysta od samego początku wiedział, jakie motywy chciałby w niej zawrzeć. Lew, meduza i kostka do gry na gitarze to elementy, które mają dla niego głębokie znaczenie. Lew to imię jego syna, symbol siły, mądrości i opiekuńczości, meduza to znak rozpoznawczy, obecny na jego ciele i w twórczości, a kostka do gry na gitarze to nieodłączny atrybut każdego muzyka.
YESxZALEWSKI. Biżuteria dla wszystkich
Współpraca między artystą a marką zaowocowała stworzeniem wyjątkowej kolekcji, w której motywy te zostały przełożone na męską i unisexową biżuterię. Sygnety, łańcuchy, bransoletki i kolczyki wykonane w kolorach srebra i złota, a także zdobione zielonym malachitem, idealnie oddają charakter Zalewskiego i jego artystyczną wizję.
Zapowiada się więc, że jesień dla fanów Krzysztofa Zalewskiego będzie pełna emocji. Z jednej premierę będzie miał jego nowy album „ZGłowy”, z drugiej – kolekcja biżuterii YESxZALEWSKI.
Produkty z tej serii można kupić w wybranych salonach YES oraz na stronie internetowej marki.