ProCardia Medical Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego w dziedzinach kardiologii i radiologii inwazyjnej, neuroradiologii oraz ortopedii. Firma działa od 2003 r., a jej misją jest pomoc w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego. Udaje się jej to realizować poprzez dostęp do najnowszej wiedzy, technologii oraz specjalistycznego sprzętu medycznego. Zajmuje się również profesjonalną obsługą i serwisem. W 2018 r., w związku z rozwojem firmy, podjęto decyzję o powiększeniu dotychczasowego biura i magazynu. Projekt, który objął blisko 40 stanowisk pracy, kuchnię z jadalnią, pokój relaksu z aneksem kuchennym, salę konferencyjną i pokój spotkań oraz magazyn powierzono architektowi Mirosławowi Majkowskiemu, a wyposażenie przestrzeni firmie Kinnarps.
W trakcie przygotowań dużo czasu poświecono na aranżację wnętrz i dopracowanie układu funkcjonalnego, szczególnie w adaptowanej części biura oraz magazynu. Jednym z rozwiązań, które wymagało szczególnej uwagi, jest bezpośrednie przenikanie się części biurowej z przestrzenią magazynową. Całość prac adaptacyjnych odbywała się w trzech fazach, ponieważ przebudowa powierzchni biura miała miejsce w trakcie normalnego trybu pracy firmy, co stanowiło spore utrudnienie zarówno dla zespołu, jak i dla harmonogramu robót.
Dobra współpraca podstawą udanego projektu
Na szczególną uwagę w tym projekcie zasługuje bardzo dobra współpraca pomiędzy klientem, architektem, a dostawcą mebli. – Zaufanie klienta, dobrze zidentyfikowane potrzeby i czytelne komunikaty ze strony inwestora, szybkość i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji oraz jasno nakreślona wizja końcowa sprawiły, że praca przy tym projekcie przebiegała bardzo sprawnie i przyjemnie – podkreśla architekt Mirosław Majkowski.
Wnętrza biura Procardia Medical są eleganckie i przytulne zarazem dzięki jasnej kolorystyce z elementami naturalnego drewna. Te drugie zostały zastosowane zarówno w wykończeniu mebli, jak i w okładzinach ściennych. Ergonomię pracy zapewniają fotele biurowe z serii Plus oraz Capella, a także biurka z elektryczną regulacją wysokości z serii Oberon. Całości dopełniają wygodne fotele Koy i Primo w salach konferencyjnych oraz Apollo w pokoju spotkań. Naturalna zieleń, barwne grafiki na ścianach oraz kolorowa przestrzeń wypoczynkowa stanowią elementy, które ożywiają aranżację utrzymaną w stonowanej palecie barw.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu. Wybór najlepszych designersko produktów i konsekwencja w doborze kolorystyki oraz użycie najwyższej jakości materiałów wykończeniowych doprowadziły do uzyskania efektownego, eleganckiego i bardzo komfortowego wnętrza – podsumowuje Renata Grzegorzewska, Business Support Manager & Proxy w firmie ProCardia Medical.
Więcej na: www.kinnarps.pl
Fakty:
- inwestor: ProCardia Medical Sp. z o.o.
- architekt: Mirosław Majkowski
- realizacja: 2019
- metraż: 868 m2, w tym magazyn ok. 170 m2
- lokalizacja: Warszawa
- liczba stanowisk pracy: 39; strefy: kuchnia z jadalnią, pokój relaksu z aneksem kuchennym, sala konferencyjna, pokój spotkań, open space, pokoje biurowe, magazyn
Zastosowane rozwiązania Kinnarps:
- stanowiska pracy z elektryczną regulacją wysokości Oberon
- fotele biurowe Plus oraz Capella
- szafy z serii Space
- fotele konferencyjne Koy
- fotele Apollo
- stoliki do kawy z serii Fields,
- krzesła gościnne Embrace
Ponadto we wnętrzach zastosowano stoły konferencyjne Colt, fotele Primo marki Skandiform oraz stół do spotkań z elektryczną regulacją wysokości Hal. Znalazły się tu również fotele Bone i stoliki do kawy Obi od marki Materia. Rozwiązania pozostałych dostawców: fotele Edith, fotele Gap, stoliki do kawy Venus, pufy Shima (marki Johanson Design), ścianki do biurek i sufitowe panele akustyczne Hang Over marki Götessons.
Więcej biurowych inspiracji na: www.kinnarps.pl