W dniach 2-3 grudnia na PGE Stadionie Narodowym odbędzie się 11. edycja największych w Polsce targów mody autorskiej HUSH Warsaw.
– Wybierając marki do udziału w jesienno-zimowym HUSH’u stawiamy na kolor, oryginalność i dyskretną ostentację – zapowiadają organizatorki, Magda Korcz i Anna Pięta. – Będą marki, które już znacie i kochacie a także naprawdę dużo świeżych konceptów, które w ostatnim czasie wpadły nam w oko. Powiększamy strefę beauty zapraszając do niej najlepsze marki kosmetyków naturalnych, których nie znajdziecie w masowym obiegu. To kosmetyki pielęgnacyjne, które nie zawierają parabenów, silikonów, sztucznych aromatów, czy barwników, co oznacza, że w większości nie posiadają one żadnych składników odzwierzęcych.
Każda edycja HUSH Warsaw to także projekty i akcje specjalne, które dopełniają modową ofertę. – Tym razem przygotowaliśmy przestrzeń z dobrą lekturą, projekt artystyczny i prezentacja projektantów współpracujących z miastem Warszawa – dodają organizatorki HUSH Warsaw.
Tym razem HUSH łączy siły z Targami Rzeczy Ładnych, które organizowane są w ten sam weekend. – Partner akcji, Mytaxi płaci za połowę Waszego przejazdu. Dodatkowo wszystkie bilety z TRŁ upoważniają do bezpłatnego wejścia na HUSH Warsaw Winter Boogie – zapewniają organizatorki.
Miasto Warszawa, które od kilka lat konsekwentnie wspiera biznesy kreatywne na HUSH’u zaprezentuje obiekty zaprojektowane przez marki i projektantów głównie z Warszawy. Są to przedmioty wyłonione w konkursach promujących stolicę, wykorzystywane do promocji miasta na międzynarodowych targach inwestycyjnych czy turystycznych. Zobaczcie jakie projekty zrealizowali dla Warszawy między innymi: Mo 61, Herse, Estby es. czy Risk made in Warsaw.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Design Alive”. Wszystkie marki HUSH Warsaw Winter Boogie: tutaj
Więcej na: www.hushwarsaw.com