Zanurzony w wielowymiarowym klimacie miasta, hotel Puro Poznań przy ulicy Stawnej 12 zaprasza gości do bliższego zapoznania z odświeżonym obliczem.
Pierwsze wrażenie to bogactwo materiałów i tekstur. Minimalistyczna forma wiszącej lampy Lambert&Fils, wyłożona ceramicznymi płytkami recepcja z rzeźbiarskimi zdobieniami oraz obecność modułowego fotela The T4, jednego z najsłynniejszych projektów studia Holloway Li, to tylko zapowiedź tego, co czeka gości w głębi hotelu.
Lobby zyskało nowe funkcje – wspólny stół zaprasza mieszkańców miasta do coworkingu, a przeszklenia eksponują zieleń patio, zachęcając do odpoczynku po podróży.
W hotelu pojawiła się również nowa przestrzeń, mogąca pełnić rolę zarówno sali konferencyjnej, jak i miejsca na kameralne kolacje podczas imprez zamkniętych. Odświeżono także dotychczasowe sale konferencyjne, nadając im stonowaną kolorystykę i zachowując wybrane elementy wcześniejszego wystroju.
135 pokoi hotelu Puro Poznań zyskało nowe stoliki od Marii Jeglińskiej, w ramach kontynuacji współpracy z artystką, oraz lampki na biurkach od &Tradition.
Zachowano i odświeżono natomiast fotele i krzesła, które były częścią wcześniejszej aranżacji. Ciepłe barwy i zielone akcenty tworzą przytulną atmosferę, ale z nowoczesnym charakterem.
Jak zawsze w Puro istotnym elementem pozostaje sztuka. Tym razem na ścianach zawisły prace poznańskich artystów – Małgorzaty Szymankiewicz, Krzysztofa Mętla, Piotra Łakomego i Pawła Matyszewskiego. Ich punktem styku jest malarstwo abstrakcyjne, odchodzące od komentowania rzeczywistości wprost.
Zmian nie zabrakło także w restauracji Nifty, gdzie centralnym punktem stała się efektowna nadbudowa nad barem. To miejsce, które wciąż kusi zarówno porannymi śniadaniami, jak i wieczornym serwisem, a teraz zyskało jeszcze bardziej wyrazistą oprawę wizualną, idealnie wpisując się w nowy wizerunek hotelu.
Kto stoi za Puro Poznań i innymi hotelami sieci?
Pierwszy hotel sieci Puro otwarto w 2011 roku we Wrocławiu. Dziś marka liczy osiem hoteli – we Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku oraz po dwa w Krakowie i w Warszawie. Za koncept i kierunek rozwoju Puro odpowiada Rune Askevold – dyrektor zarządzający i kreatywny, który od ponad 10 lat mieszka w Polsce.