Dwa największe salony wystawowe Kinnarps w Warszawie i Wrocławiu przeszły w ostatnim czasie całkowitą metamorfozę zgodnie z założeniami międzynarodowej koncepcji ekspozycyjnej. Otwarty pod koniec lutego br. w budynku Format w Gdańsku showroom północnego oddziału firmy, mimo niewielkich rozmiarów, również wpisuje się w nowy zamysł aranżacyjny.
Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.
Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy z firmą – od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne, środowiskowe i ekonomiczne, płynące ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego oferowanych produktów oraz rozwiązań.
– Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz showroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych wartości oraz misji – Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu Kinnarps Polska.
Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych. Odnowione Showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i doświadczenie zalet oferowanych produktów.
Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie www.kinnarps.pl/showroomy-i-biura-handlowe/warszawa/
Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!
Kinnarps jest wiodącym europejskim dostawcą kompleksowych rozwiązań do aranżacji wnętrz i miejsc pracy dla placówek biurowych, szkolnych i opiekuńczych. Meble Kinnarps charakteryzują się wysoką jakością, innowacyjnym wzornictwem, niskim wpływem na środowisko i długim cyklem życia. Obroty grupy w roku finansowym 2021/2022 wyniosły 3,8 miliarda koron szwedzkich. Firma od samego początku, czyli od 1942 r., jest własnością rodzinną. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Szwecji, a działalność firmy jest prowadzona w ponad 40 krajach.