Nie od dziś wiadomo, że styl dywanów CC-Tapis podbija eleganckie wnętrza. Uznanie zdobyły dzięki precyzyjnemu ręcznemu wykonaniu oraz oryginalnym wzorom. Nowa kampania na rok 2020 o nazwie Spectrum to wizja Daniele Lora. Wybrał on na realizatorów kampanii duet fotograficzny – Alessandro Oliva oraz Jeremias Morandell.
Nazwę Spectrum możemy również odczytywać jako Spect/Room, gdzie słownikowa definicja wskazuje Spectrum jako wiązkę światła skomponowaną ze wszystkich kolorów tęczy a Room — wydzieloną przestrzeń z umeblowaniem stanowiącą część składową mieszkania. Z ów definicji wyłania się wizja kampanii — połączenie gry światła, kolorów, przestrzeni oraz przedmiotów stanowiących niezwykłą, fantazyjną przestrzeń do życia. W tym sezonie CC-Tapis celebruje wyobraźnię sprawiając, że wnętrza przemieniają się w przestrzeń rodem z baśni.
Więcej na: cc-tapis.com
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!