COS przedstawia kampanię wizerunkową jesień-zima 2019, której autorem jest fotograf Mark Borthwick. W sesji zdjęciowej prezentowana jest nowa kolekcja marki, bogata w kontrastujące formy i zmysłowe tkaniny. Występują w niej modelki Lina Zhang i Giedre Dukauskaite oraz model Khadim Sock.
Motywem przewodnim kolekcji, którą odzwierciedla kampania, jest spotkanie się dwóch światów – natury z cywilizacją, a jej styl opiera się na rekonstrukcji tradycyjnych ubrań. Sztywne struktury przeplatają się formami miękko opływającymi ciało. Projekty o przeskalowanych proporcjach wykonano z zarówno nowoczesnych, jak i naturalnych tkanin. Kampania przedstawia surowy charakter ostrych, geometrycznych linii na tle spokojnej atmosfery angielskiej wsi.
Mark Borthwick pochodzi z Londynu, zaczynał jako makijażysta. Pierwszy kontakt z fotografią miał dopiero po przeprowadzce do Paryża w 1984 roku. Stał się wtedy właścicielem nocnego klubu, którego klientelę fotografował. Dzięki znajomościom z redaktorami magazynów jego zdjęcia szybko znalazły się na stronach i-D czy The Face. Minimalistyczny, barwny styl Borthwicka przełamał ówczesną konwencję fotografii mody i pozwolił mu stać się jednym z najbardziej wpływowych fotografów lat 90. Jego prace publikowano w takich tytułach jak Purple, Self Service i AnOther. Tworzył też kampanie Comme des Garçons, Martina Margieli czy Yohjiego Yamamoty. W 1995 r. Mark przeniósł się do Nowego Jorku, by dalej inspirować i dokumentować świat w swojej twórczości – teraz także jako filmowiec i muzyk. Mieszka i pracuje na Brooklynie.
Więcej na: www.cosstores.com
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!