Już po raz drugi, w ramach akcji Open Design Explorations (ODE2), Heineken zaprasza dizajnerów z całego świata, specjalizujących się w różnych dziedzinach, do współpracy nad projektem najnowocześniejszego lounge baru.
Już po raz drugi, w ramach akcji Open Design Explorations (ODE2), Heineken zaprasza dizajnerów z całego świata, specjalizujących się w różnych dziedzinach, do współpracy nad projektem najnowocześniejszego lounge baru.
Pionierski program Heinekena ODE powraca w kolejnej edycji, po sukcesie ubiegłorocznego projektu baru The Club, który został zaprojektowany m.in. przez Lee Gibsona, tegorocznego jurora konkursu. Projekt The Club poruszył mediolańską publiczność podczas Salone Internazionale del Mobile. W przyszłym roku, twórcy nowego lounge’u otrzymają szansę by z ich dziełem zapoznała się publiczność także w Singapurze, Meksyku i Warszawie, ponieważ bar zawita także do tych krajów.
– Szukamy ludzi, którzy tak jak my rozumieją progresywność wartości, którymi kieruje się Heineken, projektantów z otwartym umysłem i innowacyjnymi pomysłami – podkreśla Mark van Iterson, Global Head of Design marki Heineken.
Akcji ODE2 patronuje Tomek Rygalik, twórca Heineken Pavilion na Festiwalu Open’er. – Rosnące zainteresowanie światem designu ze strony wielkich marek, takich jak Heineken, ułatwiają młodym twórcom budowanie ich nazwiska i start w profesjonalną karierę na tym polu. Zgodnie z tym duchem ODE2 pomaga twórcom z różnych dziedzin projektowania stworzyć coś, co zobaczy cały świat. Nie ma lepszej promocji dla młodych twórców – przyznaje projektant.
Akcja jest skierowana do osób, zajmujących się modą, produktem, wnętrzami i grafiką. Aby wziąć udział w projekcie, do 31 maja tego roku trzeba zarejestrować próbkę swoich twórczych działań na stronie: www.heineken.tumblr.com
Rezultatem współpracy będzie stworzenie przestrzeni, która zostanie zaprezentowana podczas iSaloni w Mediolanie oraz w innych miastach na świecie w przyszłym roku.