Miasto, grafika i sztuka. Szyldy zaprojektowane przez Stowarzyszenia Traffic Design na szalikach marki Pan tu nie stał
Moda, design i przestrzeń publiczna. Czy te kierunki można połączyć? Okazuje się, że tak! Za sprawą nietypowej współpracy projekty Stowarzyszenia Traffic Design stały się elementem produktów tworzonych przez kultową markę Pan tu nie stał. Na dwumetrowych szalikach znalazły się motywy graficzne szyldów z przestrzeni miejskiej z Warszawy, Gdańska i Gdyni, a wśród nich: „Zażółć Gęślą Jaźń” Oskara Zięty i Threedotstype, „Bar Mleczny” Syfon Studio, „Serwis RTV” Threedotstype oraz „Biuro Podróży” Jacka Wielebskiego. W serii odnajdziemy również motyw z fasady odmalowanego na biało bloku przy ul. Lelewela w Gdyni.
Stowarzyszenia Traffic Design prowadzi działania projektowe i edukacyjne skoncentrowane wokół estetyki i sztuki w przestrzeni publicznej. Ich flagowe projekty to Festiwal, który od 2011 roku odbywa się w Gdyni – obecnie Biennale Sztuki Miejskiej Traffic Design – oraz przedsięwzięcie re:design czyli projektowanie nowych szyldów dla lokalnych biznesów. Na swoim koncie mają kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w innych miastach tworząc murale, szyldy i projekty artystyczne. W 2017 roku nagrodzeno ich przez nasz magazyn statuetką Design Alive Awards w kategorii Animator.
Szyldowe szaliki można kupić w sklepie internetowym: pantuniestal.com oraz w sklepach stacjonarnych w Łodzi, Warszawie i w Krakowie. Część zysku ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczona na działalność statutową stowarzyszenia.