Jak sprzedać się w mediach? Co zrobić, żeby o nas pisano? Jakie są najbardziej skuteczne modele współpracy? Czy relacje można zbudować na bierności? O tym wszystkim opowie 11 stycznia we Wrocławiu Ewa Trzcionka, redaktor naczelna magazynu „Design Alive”.
Jak sprzedać się w mediach? Co zrobić, żeby o nas pisano? Jakie są najbardziej skuteczne modele współpracy? Czy relacje można zbudować na bierności? O tym wszystkim opowie 11 stycznia we Wrocławiu Ewa Trzcionka, redaktor naczelna magazynu „Design Alive”.
Ewa Trzcionka będzie gościem kolejnego spotkania cyklu „Projektanci o projektowaniu”, podczas których zaproszeni prelegenci mierzą się z bardzo szeroką tematyką – wszystko po to, by doprowadzić do zmian w myśleniu o projektowaniu. Temat najbliższego wydarzenia brzmi „Projektowanie relacji z publicznością”. Oczywiście wspomniane we wstępie zagadnienia są jedynie punktem wyjścia do szerszej dyskusji, w której uczestnicy będą mogli także przekonać się, jak ważne jest komunikowanie się z otoczeniem: mediami, klientami, sprzedawcami.
Ewa Trzcionka opowie również, jak odnaleźć się w świecie mediów i komunikacji sprzedażowej, w jaki sposób przygotowywać informacje o sobie, swojej działalności, projektach, by była interesująca, intrygująca i merytorycznie ważna. – Jest wiele fantastycznych projektów, o których nikt nic nie wie i nie jest to wina mediów… Zatem do dzieła – zapraszają organizatorzy.
Spotkanie odbędzie się 11 stycznia we wrocławskiej Galeria Wnętrz Domar (Salon Bizzarto) przy ul. Braniborskiej 11. Początek o godz. 18.00.
Spotkania są realizowane przez Galerię Wnętrz Domar oraz wydział Communication Design SWPS we Wrocławiu. Patron medialnym wydarzeń jest „Design Alive”.