Najbardziej eksperymentalna jak dotąd linia mebli Tylko, Type02, łączy w sobie odważne, nowoczesne wzornictwo z niezwykłą dostępnością i łatwością użytkowania.
Celujesz smartfonem w miejsce, w którym chcesz ustawić mebel. Podglądasz go i konfigurujesz za pomocą aplikacji z funkcją rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki niej można sprawdzić, czy projekt będzie pasował do urządzonego mieszkania. Potem wybierasz rozmiar, kształt i liczbę półek. Na koniec wyświetla Ci się projekt. Jeśli Ci się spodoba, to wystarczy złożyć zamówienie. W ciągu dwóch tygodni mebel zostanie wyprodukowany i przywieziony do domu.
Marka Tylko ma w ofercie dwa podstawowe systemy mebli
Type01, regał ze sklejki, który można dowolnie konfigurować i Type02 – regał wykonany z płyty wiórowej, którą można w całości zalaminować, co daje większe możliwości, jeśli chodzi o kolorystykę. Nowy kredens Type02 od Tylko jest w pełni konfigurowalny. Tak jak inne meble znanego polskiego producenta.
Elegancki i współczesny w odbiorze kredens jest nie tylko funkcjonalny, ale i doskonale uzupełnia wnętrze pod względem estetycznym. Dopasować można zarówno wysokość jak i szerokość, a opcjonalne stalowe nóżki w różnych odcieniach podnoszą mebel nawet o 120 milimetrów, zapewniając dopasowanie do indywidualnych potrzeb dowolnego wnętrza. Type02 Sideboard występuje w sześciu opcjach kolorystycznych.
Za globalnym już dziś startupem Tylko stoi czterech współzałożycieli: Jacek Majewski, Hanna Kokczyńska, Mikołaj Molenda i Benjamin Kuna. Wyjątkowość ich marki polega na wykorzystaniu aplikacji z rozszerzoną rzeczywistością, za pomocą której wybiera się i „przymierza” meble do wnętrza. Z poziomu aplikacji firma zleca również produkcję partnerom z Polski. Produkcja jest w 100 proc. zautomatyzowana a meble pakowane są sekwencyjnie, co oznacza, że najpierw wyciąga się ten element, który należy złożyć w pierwszej kolejności. Najwięcej mebli firma sprzedaje w Niemczech, a także Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, a jest obecna w sumie w 28 krajach Europy.
Marka Tylko to Stratedzy 2015 w czwartej edycji konkursu Design Alive Awards. Tytuł otrzymali za podjęcie ryzyka bycia pierwszym i za odważny krok w przyszłość, przy tworzeniu awangardowej marki wyposażenia wnętrz.
W ub. roku w markę zainwestował 3,9 mln dolarów (ok. 15 mln zł) polsko-izraelski fundusz TDJ. W 2014 roku firma pozyskała ok. 1,5 mln dolarów od berlińskiego funduszu Paua Ventures i kilku aniołów biznesu, w tym znanego projektanta Yvesa Béhara. W 2016 roku zdobyła ok. 3 mln euro od Paua Ventures, funduszu niemieckiego wydawnictwa Gruner+Jahr oraz polskich: Experior Venture Fund i Daftcode Ventures.
Więcej na: www.tylko.com