Nie czas na popadanie w modowy marazm. Polska marka Undress Code zaprezentowała kolekcję „Summer Nights”. Stworzoną do tanecznego szaleństwa i gorączki sobotniej nocy nawet jeśli tylko w czterech ścianach własnego domu.
Projekty powstały przy akompaniamencie przebojów lat 80. Niezapomnianych kawałków Abby, Phila Colinsa czy Queen, i to od nich zostały zaczerpnięte nazwy nowych biustonoszy, fig i body. Przeplatają się w nich rewolucja seksualna, maksymalizm w modzie, pełna akceptacja, wybór i możliwość bycia sobą. Wieczorna sensualność z twistem nowoczesności.
W nowej kolekcji wykorzystano poduszki na ramionach, delikatne siateczki z domieszką świecącego lurexu oraz charakterystyczny dla Undress Code welur. Wprowadzono również body basic, z naturalnych materiałów (lyocell/tencel), zarówno w prostszych krojach jak i bardziej szalonych. Kroje przedstawione w kolekcji są inspirowane ikonami lat 80., tworzą nieoczywiste połączenie sportowego charakteru z francuską zmysłowością.
Kontynuując rozpoczęte w poprzednich kampaniach próby ukazania mody w formie sztuki, przy współpracy z Sonią Szóstak i scenograf Anią Witko, kampania letnia marki, choć pełna letnich owoców, podejmuje próbę zbliżenia zdjęć do renesansowych obrazów martwej natury Rubensa czy Boticelli’ego, jednak z przymrużeniem oka, ponieważ przenika przez nie wyżej wspomniana wolność i naturalność. Soczyste owoce występujące w kampanii zwiastują długo wyczekiwane lato, a przezroczyste materiały z drobinkami przypominają odbijający się zachód słońca w tafli wody.
Zdjęcia: Sonia Szóstak
Asystent Fotografa: Szymon Go
Scenografia: Ania Witko
Modelka: Maria Konieczna, Gaga Models
Make-up & włosy: Ola Łęcka
Retusz: Maria Biełuszko
Filmy: Hubert Zieliński, Please Productions
Więcej na: www.undress-code.com