Desho – Warsaw Home Shop będzie kierowany do klientów indywidualnych i projektantów wnętrz. W ofercie sklepu pojawią się produkty z różnych półek cenowych, w tym z segmentu premium.
Warsaw Home & Contract to czwarta co do wielkości w Europie impreza wystawiennicza w branży wnętrzarskiej. W ub. roku targi nie odbyły się z uwagi na pandemię, ale organizatorzy nie przespali lockdownu i teraz odpalają nowy projekt – wirtualną platformę sprzedażową Desho.
Targi Warsaw Home & Contract szybko stały się ważnym w skali europejskiej wydarzeniem na rynku wyposażenia wnętrz. Przez ostatnie 4 lata, jak podają organizatorzy, odwiedziło je ok. 250 tys. osób, a swoje stoiska zaprezentowało ok. 2500 firm. Teraz będą one miały szansę pojawić się na nowej platformie sprzedażowej. – Wybierając firmy do współpracy, zwracamy uwagę zarówno na design produktów, jak i staranność wykonania. Dzięki temu, tak jak w przypadku targów, klienci zyskają wyłącznie oryginalne produkty – mówi Kasia Ptak, założycielka Warsaw Home & Contract.
W ofercie sklepu pojawią się produkty z różnych półek cenowych, w tym z segmentu premium, pogrupowane w kategorie: meble, kuchnia, dekoracje, oświetlenie, materiały wykończeniowe oraz selected design. Ostatnia z tych sekcji zostanie uzupełniona m.in. o propozycje młodych, zdolnych projektantów.
Desho – Warsaw Home Shop będzie kierowany do klientów indywidualnych i projektantów wnętrz. Platforma będzie dostępna na stronie desho.pl
Targi zaplanowano w terminie 27-30 października 2021. Więcej na: www.warsawhome.eu