W dniach 27-30 października 2021 r. odbędzie się piąta edycja Warsaw Home & Contract. Wydarzenie skierowane jest do polskich i zagranicznych producentów, właścicieli sklepów, architektów, projektantów wnętrz i klientów indywidualnych.
W komunikacie rozesłanym do mediów, organizatorzy Warsaw Home 2021 poinformowali, że tegoroczna edycja targów odbędzie się na rekordowej powierzchni wystawienniczej 145 tys. m kw., a udział potwierdziło do tej pory blisko 500 wystawców.
Obecny plan zakłada organizację targów w sześciu halach Ptak Warsaw Expo. W ramach wydarzenia odbędzie się pięć tematycznych imprez targowych: Warsaw Home Furniture (Selected Furniture i Selected Design), Warsaw Home Textile, Warsaw Home Light, Warsaw Home Kitchen oraz Warsaw Home Build dla wystawców z branży budowlanej, wykończeniowej, a także łazienkowej i instalacyjnej.
Warsaw Home 2021 pod hasłem „Reunion”
Targi Warsaw Home & Contract odbędą się po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią – wydarzenie w 2019 roku zgromadziło prawie 700 wystawców rozlokowanych w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. metrów kwadratowych i 74 489 odwiedzających w ciągu 4 dni, czyniąc Warsaw Home największymi targami wyposażenia wnętrz w Polsce i tej części Europy.
Hasło tegorocznego wydarzenia, którego kuratorem został krytyk architektury Marcin Szczelina, brzmi „Reunion”. – Świat się zmienił, a my razem z nim. Warsaw Home 2021 powstaje z myślą o spotkaniu z przyjacielem, spotkaniu z drugim człowiekiem, który jest naszą inspiracją, dzięki któremu istniejemy. Ponowny kontakt z nim otwiera przed nami nowe możliwości. Reunion ma symbolizować również zmiany, na które jesteśmy gotowi i które nie mogą odbyć się bez udziału wszystkich uczestników świata designu, architektury i sztuki – mówi Szczelina. – Jednocząc się i dzieląc dobrymi praktykami, chcemy nie tylko wskazywać kierunki rozwoju świata designu i architektury, ale przede wszystkim inspirować i zachęcać do kształtowania nowych strategii mających na celu wdrażanie odpowiedzialnych zmian.
Pakiety, sklep i dodatkowe parkingi
W tym roku wystawcy mogą liczyć na specjalne pakiety obejmujące zakup i wykonanie stoiska z wykorzystaniem innowacyjnego systemu zabudowy. Oprócz tego wystartowała platforma sprzedażowa online desho, która uzupełnia i rozwija asortyment targowy, zapraszając do współpracy także producentów, którzy nie znaleźli się w gronie wystawców.
„W kontekście pandemii organizatorzy Warsaw Home 2021 bardzo poważnie podchodzą do zapewnienia jak największego bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom targów” – czytamy w komunikacie Warsaw Home Expo. „Duża powierzchnia wystawiennicza umożliwia przygotowanie odpowiedniej infrastruktury z zachowaniem wszystkich obowiązujących procedur sanitarnych. Zostaną uruchomione dodatkowe wejścia i wyjścia, parking będzie powiększony, trwają też prace nad specjalnymi bramkami”.
***
Trendy, inspirujące wnętrza, najlepsze realizacje w architekturze, nowości ze świata designu i ciekawe rozmowy wprost do Twojej skrzynki! Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco!