Konkurs na przygotowanie instalacji przestrzennej ogłosiła marka H&M. Nagroda główna w konkursie wynosi 10 tys. zł. Termin nadsyłania prac mija 27 września.
Uczestnik konkursu powinien odnieść się projektowo do zagadnienia „Współczesny Nomada/Współczesny Osadnik” w formie przestrzennej instalacji, inspirowanej opisanymi trendami społecznymi, oraz możliwie wykorzystując w niej jesienno-zimową kolekcję H&M Home z takimi elementami jak kolor, struktura lub charakter tkanin – informują jego organizatorzy.
Konkurs na przygotowanie instalacji przestrzennej ogłosiła marka H&M. Nagroda główna w konkursie wynosi 10 tys. zł. Termin nadsyłania prac mija 27 września.
Uczestnik konkursu powinien odnieść się projektowo do zagadnienia „Współczesny Nomada/Współczesny Osadnik” w formie przestrzennej instalacji, inspirowanej opisanymi trendami społecznymi, oraz możliwie wykorzystując w niej jesienno-zimową kolekcję H&M Home z takimi elementami jak kolor, struktura lub charakter tkanin – informują jego organizatorzy.
Spośród nadesłanych prac konkursowe jury, w którym zasiądą: przedstawiciele Studia Rygalik, Agnieszka Jacobson-Cielecka, Ewa Trzcionka, Katarzyna Rzehak, Edgar Bąk i Małgorzata Szczepańska wyłoni zwycięzcę, który w nagrodę otrzyma 10 tys. zł. Ponadto najlepsza praca będzie przez 2 tygodnie eksponowana w przestrzeni publicznej Warszawy, Poznania bądź Krakowa.
Konkurs pozostaje w bliskim związku z ideą H&M Home – „Moda dla Domu”. Znana marka jesienią tego roku otworzy sześć sklepów z m.in. artykułami wyposażenia wnętrz łączącymi najnowsze światowe trendy i świetną cenę.
Prace można zgłaszać do 27 września. Rozstrzygnięcie nastąpi w październiku, a sama ekspozycja rozpocznie się w listopadzie.
Organizatorem konkursu jest Elle, sponsorem H&M. Patronat nad wydarzeniem sprawuje Instytut Wzornictwa Przemysłowego.
Więcej na temat konkursu: www.elle.pl/hm