Po raz czwarty wręczono nagrody Milan Design Award firmom, których wystawy wyróżniały się podczas tygodnia designu w dniach 8-13 kwietnia. Aż dwie nagrody (best entertaining i best sound) zdobył japoński producent zegarków Citizen, który również nas zachwycił swoją wystawą w Museum Triennale.
Za scenografię marki Citizen do ekspozycji „Light is time” posłużyło 80 tys. malutkich blaszek z zegarkowych kopert rozwieszonych na 4,2 tys. nitek. Za projekt odpowiadało studio architektoniczne z Londynu Dorell.Ghotmeh.Tane (DGT).
Pozostałe nagrody przypadły w udziale: firmie Logotel (best tech), projektantowi Marteenowi Bassowi (best impact), szkole Ecal (best project) oraz szwedzkiej marce Bolon (best web). W skład konkursowego jury wchodzili m.in. projektantka Patricia Urquiola, Claudio Luti, prezes Salone del Mobile i Cristina Tajani (Comune di Milano).