Zaczynali od food trucka [zdjęcia]

Już dawno skończyły się czasy, w których do sukcesu wystarczyło podanie gościom czegokolwiek do jedzenia i czysty lokal. Dziś, aby zaistnieć w pamięci ludzi i zamienić ich w naszych, najlepiej stałych klientów, musimy być „jacyś”. Carmnik Kantyna jest właśnie taki.

Niewielka kantyna nawiązuje estetycznie do food trucka, od którego zaczęła się przygoda lokalnej marki serwującej burgery. Projektanci z PB/Studio (twórcy m.in. Głównej Osobowej w Gdyni) zastosowali sklejkę jako motyw przewodni wnętrza i znak firmowy Carmnika, dodając akcenty w mocnych kolorach. Głęboka zieleń pojawiła się na ścianie z płytkami, meblach i dodatkach, a uzupełniają ją bordo i mosiądz. Domowy charakter wnętrza tworzy ścianka-regał pełna bibelotów. Wnętrze jest proste, ale pomysłowe i przyjazne.

Adres: ul. Antoniego Abrahama 21/23, Gdynia. Więcej na: www.carmnik.pl i www.p-bstudio.com

Zapisz się do newslettera!

Powiązane artykuły:

Uczta dla oczu

Uczta dla oczu

Sztokholm | 21 marca 2024

Erik Bratsberg zaprojektował restaurację Persona, której wnętrze przypomina dom