Łódzka marka Pan tu nie stał, która słynie z fascynacji dobrym polskim wzornictwem z lat 60-80. i humorystycznych haseł, przedstawia nową kolekcję w stylu fit. Po koszulkach z hasłami „Bigos” czy „Półtłusty”, pościelach ze schabowym, ziemniaczkami i kiszonym ogórkiem, przyszła pora na kolekcję sportową. Fani PTNS mogą być spokojni – połączenie świetnego poczucia humoru i dbałości o język ojczysty są nadal naczelną dewizą marki!
W sezonie wiosenno-letnim 2016 marka Pan tu nie stał stworzyła linię sportowych ubrań dla kobiet. Na kolekcję „RUCH” składa się dziewięć nowych produktów, m. in. leginsy, szorty, torba, ręcznik, biustonosze i koszulki. Idealne na rower, siłownię, w-f, do biegania czy pielenia ogródka. Kolekcja będzie dostępna w sklepach stacjonarnych marki w Warszawie, Krakowie i Łodzi i w sklepie online od 31 marca.
Skąd pomysł na kolekcję? – Zamierzaliśmy połączyć współczesne wzornictwo i nowoczesną kolorystykę z nadrukami nawiązującymi do aktywności sportowych, które przeszły do lamusa – skok przez kozła, zabawa z hula hop, rzuty piłką lekarską. Tak powstały leginsy z napisem „Przysiad,” bluza „Ruch – żeńska sekcja lekkoatletyczna” czy ręcznik „Zgrupowanie Wisła ’78” – mówią właściciele marki. – Dla odtworzenia w pełni klimatu, jaki przywołujemy, sesję zdjęciową wykonaliśmy na starej sali gimnastycznej w YMCA w Łodzi.
Więcej na: www.pantuniestal.com